صد و شصت نکته در مدیریت

تعریف مدیریت:

مدیریت فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.
واقعا باید گفت: که در ابتدا انسانها درباره مدیریت چقدر میدانند؟ دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را میتوان از طریق مدریت آموزش فرا گرفت و بخشی دیگر را ضمن کار باید آموخت در واقع بخشی را که با آموزش فرا گرفته می شود علم مدیریت است. و بخشی را که موجب به کار بستن اندوخته ها در شرایط گوناگون می شود هنر مدیریت می نامند.

نکاتی هستند که از نظر علم مدیریت، در این امر باید به آنها توجه کنیم:

۱- در انجام کارها روی شیوه ای خاص تاکید نکنید.

۲- از هر فرصتی برای استخدام و به کارگیری افراد برجسته استفاده کنید.

۳- در ایجاد فضای رقابتی سالم کوشا باشید.

۴- روز خود را با خوردن صبحانه ای مقوی شروع کنید.

۵- …….

صد و شصت نکته در مدیریت

صد و شصت نکته در مدیریت

* توضیحات و دانلود در ادامه ی مطلب

دانلود کتاب الکترونیک صد و شصت نکته در مدیریت

نام کتاب : صد و شصت نکته در مدیریت

نویسنده :

ناشر :

تعداد صفحات : ۱۰

فرمت کتاب الکترونیک : pdf

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

دانلود دانلود کتاب الکترونیک صد و شصت نکته در مدیریت – نسخه پی دی اف – ۲۰۹کیلوبایت

مطالعه آنلاین کتابمطالعه آنلاین کتاب

Be Sociable, Share!



نظر بگذارید